Usługi

Strona główna / Usługi
wdrożenie

Wdrożenie

Wdrożenie NetCorner poprzedzone jest zawsze analizą przedwdrożeniową, która ma na celu dokładne określenie potrzeb, sprawdzić dotychczasowe działanie systemu oraz wskazać miejsca wymagające poprawy i usprawnienia.

Podczas audytu sprawdzana jest infrastruktura IT. Jej stan faktyczny oraz konfiguracja jest istotna dla efektywnego działania platformy sprzedażowej. Analizie podlega również organizacja obszaru IT oraz zarządzające nią procesy. Dzięki temu możliwe jest wskazanie konkretnych osób, które są odpowiedzialne do pełnienia określonych funkcji przy utrzymaniu właściwej kondycji systemu.

Zajmujemy się również doradztwem w zakresie umów utrzymania i wsparcia (M&S – Maintenance and Support). Sprawdzamy efektywność kosztową dotychczasowych umów oraz w razie potrzeby doradzamy korzystniejsze rozwiązania.

Indywidualna grafika

Równie ważne, jak właściwe przygotowanie programistyczne i technologiczne, jest opracowanie właściwej szaty graficznej, która będzie spójna z komunikacją wizualną klienta, nowoczesna i przetestowana pod kątem trendów i dobrych praktyk UX/UI.

Nasi designerzy korzystają z najnowocześniejszych narzędzi projektowych tworząc makiety funkcjonalne, projekty graficzne, animacje czy klipy video.

Pozwala to na pełne wykorzystanie możliwości NetCorner oraz stworzenie rozwiązania będącego odzwierciedleniem pełni potrzeb Klienta.

Import danych / przejście z innego systemu

Migracja danych to jeden z kluczowych etapów wdrożenia NetCorner. Wiemy jak istotne jest utrzymanie dobrych relacji z Klientami i wygoda korzystania ze sklepu, dlatego oferujemy pełne wsparcie przy imporcie takich danych jak: dane klientów z danymi kontaktowymi, zgodami i miejscami dostaw. Opcjonalnie możemy też zasilić system archiwalnymi zamówieniami, zgłoszeniami serwisowymi oraz dokumentami sprzedaży.

Z jakich źródeł możemy zaimportować dane o produktach?

  • Inna platforma sklepowa
  • Plik XML, CSV, XLS
  • Program typu CRM, ERP
  • Program magazynowy
  • Baza danych